غلام نیوز

ساخت وبلاگ
تاریخچه پیدایش HTML
HTML زبانی است که خیلی ساده با بسیاری از برچسب های اساسی شروع می شود و با گذشت زمان بار معنایی و تعداد برچسب های آن را افزایش می دهد. از صفحات کاملاً ساکن در روزهای ابتدایی زبان گرفته تا صفحات تلفن همراه ، انیمیشن ها ، فایل های فلش و صوتی و تصویری در آخرین نسخه های این زبان ، همگی بازتاب طیف گسترده ای از تغییرات در طول زمان در زبان است. . در این مقاله ، هدف ما ارائه مروری بر تاریخچه ظهور زبان برنامه نویسی HTML است که امروزه توسط طراحان ، برنامه نویسان و مشتقات طراحی وب استفاده می شود.
تیم برنرز - لی مخترع HTML و وب
1989: تیم برنرز لی با انتشار زبان برنامه نویسی HTML خود شبکه جهانی وب را اختراع کرد.
 
شبکه جهانی وب زندگی خود را در مکانی آغاز کرده است که حداقل انتظار شنیدن آن را دارید: CERN ، آزمایشگاه قاره اروپا در ژنو برای فیزیک ذرات تجربی. جایی که فیزیکدانان از سراسر جهان گرد هم می آیند و نظرات ، افکار و اکتشافات خود را بیان می کنند و آنها را آزمایش می کنند.
 
تیم برنرز-لی مخترع شبکه جهانی است. تیم در سال 1989 هنگامی که در بخش کامپیوتر CERN کار می کرد ، این ایده را ارائه داد. در آن زمان ، او حتی نمی توانست تصور کند که این ایده روزی به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد و حتی به خانه های افراد برسد. این تیم اظهار داشت که خوب است اگر فیزیکدانان سراسر جهان بتوانند اطلاعات و اکتشافات خود را از محل کار خود به اشتراک بگذارند تا سایر اعضای بتوانند بدون نیاز به حضور در CERN به سرعت از یافته ها مطلع شوند.
متن در ابر
این تیم اسناد و مقالات علمی و ریاضیاتی را که باید به عنوان صفحه با سایر اعضای شبکه به اشتراک گذاشته می شد ، نام برد. این تیم معتقد است که صفحات علمی منتشر شده باید چیزی فراتر از متن ساده باشد. وی این اسناد و متون پیشرفته را HyperText نامید تا صفحات بتوانند به یکدیگر پیوند دهند. قبل از پیوستن به CERN ، این تیم روی تولید متن و پردازش محتوا کار می کرد ، سیستم متنی خود را که در سال 1980 توسعه داده شد "Enquire" نامید و از آن فقط برای استفاده شخصی و شخصی استفاده کرد. من کردم.
 
نمونه اولیه مرورگر وب در سال 1990 در رایانه های NeXT ایجاد شد.
غلام نیوز...
ما را در سایت غلام نیوز دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت,آموزش طراحی سایت,نحوه ساخت سایت,ایجاد سایت, نویسنده : المیرا qolamnews بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 15 دی 1399 ساعت: 8:17